gatebil76 Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Holder på med en m3 og register innstilling. sånn som kammene sto på denne så var ventiler lukket på sylinder 1 når stempel på topp. men på sylinder 6 så sto innsug ventil så vidt åpen.. kan dette stemme selv om det er trim kammer i den... var veldig lite det var snakk om men likevel liksom dvs når den tenner på en er den åpen på 6 og når den tenner på 6 så er den åpen på 1...noen som har vært borti dette før.. motor fungerte helt fint når den var som dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MotorViagra Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Etter det du forklarer skal det stemme det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gatebil76 Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 etter mine erfaringer så skal ventiler være lukket når stempel er på topp....men lite kjennskap til bmw sine 6 ere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Med syl 1 i ØD så er 6 på veksling,og at innsugsventilen er åpen 1-2mm(målt uten utveksling) så stemmer nok dette. Org kammer vris ofte mer over i veksling på NA motorer,turbo vice versa. Kammer med andre spesifikasjoner slipper en ofte å vri. Men hvilken kam er det på den? Tenker på durasjon,løft,fasing,separasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gatebil76 Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 284°,106 ramp, 11.9 cam lift etter spesifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 M50 med standard kammer har også en liten åpning på syl. nr 6 på ød. Høres normalt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gatebil76 Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 ok...takker. da kan jeg sove godt i natt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå