Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal installere '01 facelift baklykter på min '97.

Har borret 2 nye hull til skruene nede (de oppe passer rett inn), men det er en ting jeg ikke skjønner... tegningen viste at hullet til høyre skulle være 8mm mens hullet til venstre skulle være 16mm (tegningen viser vensre lykt btw). Men de hullene er jo for skruene og de er like store, så jeg lagde to 8mm hull (hadde ikke stort nok borr uansett)

Det passer inn med tanke på skruene men helt til venstre på kanten stikker lykten litt ut og får ikke dyttet den helt inn... på tegnigen står det at man skal file en 8mm bue oppover fra hullet helt nederst til venstre (der hvor bremselyspæra stikker ut tror jeg).

Når jeg ser på lykten skjønenr jeg ikke helt hvordan det vil hjelpe, virker generelt som at hele lykten er for "tjukk" til å passe helt inn med all gummien, den er ikke noe spesielt tjukkere akkurat der hvor tegningen viser at jeg skal file opp en litt større åpning.

Hadde vært utrolig hjelp om noen kunne poste bilde av åssen karosseriet så ut før lykten ble satt på plass :) eller bare fortelle om hva du måtte gjøre for å få det til hvis du har gjort dette, om det var nødvendig å file opp den buen eller om det holdt med 2 nye hull.

Takk!!

Skrevet

Jo, det er originale Hella facelift, med styreboks og kabler og alt...testet at de funker også, eneste problemet er at de ikke kommer helt inn ytterst til venstre

Skrevet

Bump

Er det meningen at gummien skal sitte fast til lykten når jeg setter den på? Tegningen får det til å se ut som at det er jeg som skal sette den på.

Jeg har begynt å file nå, og troor jeg fikk den litt lengre inn nå, men gummien er jo fortsatt i veien virker det som :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...