hardrocxsludge Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Heisann, har en 325 motor som ledningsnettet ble plukket av ! Har nå kjøpt nytt nett og hjerne grunnet det gamle var feil . Men ja, litt flaut å si, men i det hastverket jeg hadde med å plukke av det gamle og ting ble ståendes en stund, husker jeg ikke helt hvem kontakter som skal hvor .. stedet jeg sliter er under innsugsmanifolden der er det jo kontakter til de felste følerene på motoren ! resten av nettet er grei oppgave . Jeg lurte da på om det finnes noe koblingsskjema for området under innsugsmanifolden ?
jensemann23 Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 tror det er ganske enkelt, 2 følere på tempsensorer, ene er blå , den andre er svart. blå plugg på blå sensor osv. (sånn er det hvertfall på m50) Så er det veiv og kamsensorer, gasspjeldsensor (de passer bare en plass)
hardrocxsludge Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 Takker for svar ! Har koblet opp omtrent halvparten av de, men er noen kontakter jeg er usikker på ! så tenkte skjema kanskje kunne vært noe, om det finnes et koblingskjema for dette !
jensemann23 Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 ta bilde av de, kanskje jeg husker det. Har ikke skjema nei. J.Hofstad på forumet er flink til dette.
hardrocxsludge Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 Skal ta med speilrefleksen i morgen, så ta et bilde av det ! Med mindre jeg finner ut av det med litt fundering ! takker for raskt svar . Om jeg ikke skrev det i teksten over, så er det vanos på motoren
kbpE30 Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 ring hvis du trenger mer hjelp har nettopp gjort dette.på m50b25 u/vanos. 99414614
hardrocxsludge Skrevet November 9, 2009 Forfatter Skrevet November 9, 2009 Hjertelig takk, har notert nummeret, så hvis jeg ikke finnet ut noe idag, så får du muligens en telefon !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå