Olan Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Var ute å lufta bilen i dag for første gang på et par uke og la da merke til en skrapelyd når jeg trådde clutchpedalen helt i bånn. Så det stod en slags "tapp" i torpedoen og når pedalen traff den så kom skrapinga.. Noen som kan fortelle meg hva dette kan være ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gatebil76 Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Høres veldig rart ut... men første jeg tenker på er trust lager som er blitt tørt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Var noe i den sjangeren jeg kunne forestille meg ja.. hmm noen andre som kan av/bekrefte dette ? :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flua Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Vil tippe på thrust lager jeg også, men lyden kommer bare når bilen er i gang ikkesant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Vil tippe på thrust lager jeg også, men lyden kommer bare når bilen er i gang ikkesant? Er bare når motoren går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå