Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger bil som er ribbet med komplett understell og drivverk.

3 liter uten ews

Motor går veldig bra og girkassen er tight. Ny clutch.

Kan startes og prøves.

Alt av papirer som trengs for å godkjenne en evt, ombygging.

Selges 45000

ta kontakt på 45476677

qdswma565bctqy10bpvd.jpg

s6inn2lyzu3n57a611we.jpg

mjs859c7gvzk30kfablv.jpg

Skrevet

må bare spørre deg. Hvorfor grønn? hvorfor gult skinn? Hvorfor tre interiør ? Er jo så og si nesten ingenting og ha her ? Og hvorfor slenger du det ikke i caben din a?:P

Skrevet
må bare spørre deg. Hvorfor grønn? hvorfor gult skinn? Hvorfor tre interiør ? Er jo så og si nesten ingenting og ha her ? Og hvorfor slenger du det ikke i caben din a?:P

Dette er en salgsannonse, ikke en synsetråd..

Skrevet

kjekt med sånt som kjeltringer ikke ofrer så mye for å stjele.

Modena skinn er jo dritkult.Og har heller ikke tre fettisj, men greit nok siden ingenting av treverket er brukbart i norsk bil.

Skrevet

burde vell ikke du være så stor i munn ang visse ting, du kjenner meg ikke engang, nei det er jævli stygt om jeg får si det sånn :-)

Og jeg sa ikke det var en synsetråd. Jeg spurte hvorfor? Også er vi jo på Kjøp & Salg er vi ikke :-)

Skrevet

Les dette før du skriver innlegg i salgstråder!

Er du IKKE potensiell kjøper av det som selges eller ikke svarer konstruktivt på spørsmål som har dukket opp, så lar du være å legge inn innlegg!

Om du synes det som selges er pent eller ikke, for dyrt, etc., er vi ikke interessert i å høre. Det er opp til eventuell kjøper å vurdere!

Diskutere hvor pen/stygg en bil er har vi andre kategorier for.

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14316

Skrevet
Enig med bård !

Bilen er som den er den vel ?

er sikkert ikke han som satt inn skinnet og trelistene .

unødvendig kommentering det der å drive å rakke ned på folk sine ting ..

han kjører jo 325 og er 18 år syns sikkert det å kjemperått og sprækt :P

så må rakke ned på andre med mer motor. selv syns jeg ikke interiører e så steingalt, og alt annet i bilen er jo fra høyrestyrt og kan jo ikke bruke noe av det

Men nok OT, har du betalt moms på denne ? og selger du motor og gir for seg selv ?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...