sufii Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Hei, jeg tenkte jeg kunne legge ut noen bilder av bilen min så kan noen av dere der ute, komme med forslag med hva som kan gjøres. Gjerne mekke bilder av bilen i photo shop, slik at jeg skjønner hvordan det kommer til å bli. Takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 anbefaler litt bedre bilder hvis du vil ha PS redigering. Ellers er det vel som alltid mye man kan kjøpe til e36.. Sideskjørt, m3 fanger, ville fjernet lyktelistene.. ellers fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 mekke bilder i powerpoint? du mener photoshop vel? hvis ikke du vil ha en powerpint presentasjon av bildene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 anbefaler litt bedre bilder hvis du vil ha PS redigering. Ellers er det vel som alltid mye man kan kjøpe til e36.. Sideskjørt, m3 fanger, ville fjernet lyktelistene.. ellers fin bil Har desverre ingen bedre bilder akuratt nå for øyeblikket. Jeg har jo en m3 fanger på, kanskje ikke orginal. Og har fjernet øyelokkene, er bare litt gamle bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 mekke bilder i powerpoint?du mener photoshop vel? hvis ikke du vil ha en powerpint presentasjon av bildene da haha, dummet meg litt ut der. Mente selvfølgelig photo shop. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Er noen photoshop tråder her inne som du kan prøve å legge den i, og se om det hjelper Ellers fin bil, hva med sideskjørt, m3 bakfanger, bakrute senker, grøftelys, splittere under fangeren?! Bare noen forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Planer om å kjøpe sidekjørt og bakrute senker, men har ikke så særlig lyst på m3 bakfanger. Hadde grøftelys for et par uker tilbake, men festet ikke den ene ordentlig, og det gikk litt for fort i svingene, slik den havnet minst 20 meter foran bilen. Og som du sikkert har skjønt så var den ikke like hel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå