Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg var ute og kjørte i går skjedde det no merkelig. Når jeg skulle blinke merket jeg at det ikke klikket og lampa i dasjen blinka ikke, men blinklysa funka som vanlig. Jeg prøvde litt forskjellig, og fant ut at ingen av "blinklysindikatorlysene" eller "fjærnlysindikatorlyset" funket, men selve lysene lyste som de skulle. Plutselig slokna displayet til stereoen også, og noen sekunder etterpå ble lyden borte.

Deretter gikk det litt tid så var alt tilbake til det normale.

I dag når jeg har vært ute og kjørt så har alle disse feilene vært litt av og på.

Så det jeg lurer på er om disse funksjonene deler en styreenhet eller om de har noe annet til felles som kan ha tatt kvelden. Eventuelt om noen har tips til andre feil det kan være...

Det er snakk om en 97' e39 525tds...

Skrevet

Kan oppdatere denne tråden med at elektronikken har returner til sitt normale...

Jeg prøvde å bytte tenningslåsbryteren uten at det hjalp, så plutselig funka alt av seg selv.

Går derfor utifra at det bare var dårlig kontakt ett eller annet sted på k-bus'en.

Skrevet

hei, jobbet litt med dise bilene før. jeg ville sjekket lading ut i fra dynamo og på batteri, det hender att disse får litt rar oppførsel ved lav batt spenning. sjekk også utlading av batteri.

Skrevet

ok. glemte å si det at det lønner seg å ha på noen forbrukere, som f.eks varme seter, varmeapparat og stereo. kan godt legge på ett par tusen omdreininger på motoren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...