Esbos Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 Jeg har nettop kjøpt meg et K&N luft filter ( http://www.knfilters.com/search/product ... od=33-2704 ) til min e34 525tds, og ble ganske overrasket da det kom i posten. Filteret er nemlig ca halvparter så breit og litt lengre enn det orginalet..? Noe jeg skjønner fint lite av. Noen som vet hvordan jeg kan løse problemet uten kniv?
D.Toft Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 regner med du har målt org filteret ditt?? kan ikke gjøres noe med, må sendes i retur.
Esbos Skrevet November 9, 2009 Forfatter Skrevet November 9, 2009 regner med du har målt org filteret ditt??kan ikke gjøres noe med, må sendes i retur. Har målt det ja, men det står på siden til k&n at det skal passe til 525tds 93...
D.Toft Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 om du har mål, og sjekket med målene til KN, så burde det ringt en bjelle selvom det står at det passer 525tds?
Esbos Skrevet November 9, 2009 Forfatter Skrevet November 9, 2009 om du har mål, og sjekket med målene til KN, så burde det ringt en bjelle selvom det står at det passer 525tds? Tenkte ikke så mye over det, gikk egentlig bare utifra at det passet.. Trodde K&N var litt seriøst..
Esbos Skrevet November 10, 2009 Forfatter Skrevet November 10, 2009 Ta kontakt å hør om du kan bytte det da?? Det passer jo ikke, kjøp nytt. Bytte til hva da? I følge sia til k&n er det riktig filter..
D.Toft Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 send dem en mail og forklar saken, samt med mål på ditt filter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå