aslex Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 Selger ett sett med M sports stoler til e28. Fører stolen er så klart slitt på sidestøtten. Farge=blått stoff Prisen er 2000 kr for frem og bak. Strøkent dash uten sprekker. Sentral lås motorer til alle dører. Også litt andre små ting. Bilder kommer i morgen.
aslex Skrevet November 9, 2009 Forfatter Skrevet November 9, 2009 Om det er noe annet små ting til e28 dere trenger så send meg pm.
aslex Skrevet November 10, 2009 Forfatter Skrevet November 10, 2009 kupévifte? Det har jeg vettu! Den med de lange tynne viftebladene?... er to typer av de, og jeg har vært borti att jeg har kjøpt feil selv. kan legge ut ett bilde av den etterpå så du får se.
Kristian Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 supert. Er ikke sikker på hvilken type jeg skal ha, er til 86mod m535.
destroyy Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Muligheter for bilder av stolene? Har ikke motor til el.ruter også?
aslex Skrevet November 10, 2009 Forfatter Skrevet November 10, 2009 Muligheter for bilder av stolene? Har ikke motor til el.ruter også? Legger ut bilder straks! Har desverre ikke motor til rutene. De er alle rede solgt.
aslex Skrevet November 10, 2009 Forfatter Skrevet November 10, 2009 Har også en 528 delebil til salgs om noen er interisert. Selgest som den står. Motor har sprukket blokk,
destroyy Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Selger du bare framstolene? Å kan du få sendt det? Samt listene på frontruta... ikke den nederste låselista men øvre delen... har den krympet?
aslex Skrevet November 10, 2009 Forfatter Skrevet November 10, 2009 Er egentlig mest interisert å selge fram og bak sammen. Har de listene ja, og er ikke krympet. Er ikke shadowline men orginal farge. (er tatt av bilen) Frakt skal vel ikke være det verste så lenger kjøper betaler.
destroyy Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 aha... ute etter shadowline lister som ikke er krympet.... Er det mulig for deg å sjekke opp frakt a? for stolene
aslex Skrevet November 10, 2009 Forfatter Skrevet November 10, 2009 aha... ute etter shadowline lister som ikke er krympet....Er det mulig for deg å sjekke opp frakt a? for stolene Har akkurat solgt ett komplett shadowlinesett med alle lister osv. Kan ta å sjekke opp frakt i morgen.
aslex Skrevet November 11, 2009 Forfatter Skrevet November 11, 2009 har du tåkelykter? Desverre. Har lyktene , men de er meget sprukket glass på de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå