Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Nå nærmer jo julen seg, og jeg som sikkert mange andre lurer på hva man skal finne på til de forsjellige.

Ikke minst hvor mye man skal legge i det. :)

Kom med forslag med gave evt hva dere har som en "grense" å bruke på dette.

Samboer/dame/kjæreste osv osv

Foreldre: (mamma og pappa)

Svigers:

Venner:

Besteforeldre:

Barn: denne er enkel da :)

Tanter, onkler:

Fettere og kusiner:

Barna til venner:

Jeg personelig ser på dette som en dyr mnd, kjøper dere til alle eller kun de nærmeste? Kansje flere?

Snart så sier vi GOD JUL! jaja..sier jeg :)

Samboer/dame/kjæreste osv osv:

Kone: Minimum 1000,-. Det snodige er at vi hverandre mindre til jul hvert år, men heller mer igjennom hele året...

Foreldre: (mamma og pappa)

500-1000 på hver (1000-2000 sammenlagt)

Svigers:

750-1000 på hver (1000-2000 sammenlagt)

Venner:

Avhengig av gaven. Sjelden over 2-300,-. Kjøper kun til et par vennepar.

Besteforeldre:

Døde, men før det var det 200-500

Barn: denne er enkel da :)

Tanter, onkler:

Konfekt i klassen 200,- eller noe annet kjedelig

Fettere og kusiner:

Ingenting

Barna til venner:

Ingenting med mindre vi treffes 2 eller 3 dag. Da er det isåfall bare noe småtteri opptil 200,-

Legger til et par her;

Søsken:

500,- +

Nieser/nevøer:

300,-, men tanken teller mer enn verdien

Skrevet

Hvis du har noen venner som er BMW entusiaster så kan du gå inn på choppers.no å kjøp byggesett bil til et par hundrelapper. der har de E24.E21.E30 M,m..det er jo et tips :)

Skrevet

mye mer morro og gi dama jule kalender, med ting som bare kommer deg tilgode.... feks gavekort på en middag, og skrive med liten skrift at hun spanderer.. gi henne et gave kort, hvor det står at hun skal masere deg i en time.. hehe, kan få mye kos fram til (h)jul på den måten :)

Skrevet
mye mer morro og gi dama jule kalender, med ting som bare kommer deg tilgode.... feks gavekort på en middag, og skrive med liten skrift at hun spanderer.. gi henne et gave kort, hvor det står at hun skal masere deg i en time.. hehe, kan få mye kos fram til (h)jul på den måten :)

Den var ikke dum :wink:

Skrevet

Julegave tips til oss BMW elskere :D Er E30 sport Evo M3 fra tamiya med kulelagre,titan styre deler,+ grom motor :D har nettopp testet min på nytt batteri,og det er helt vilt! :D Selve bilen koster rundt 1200,-men tuning delene kan man handle fra hong kong,og usa så det trenger ikke bli all verden ! RC

xfj0sx175orso3eybkq7.jpg

no1nymfo7jv3221aui3g.jpg

0qxwnsw5boxwyw3gv9nc.jpg

Skrevet

Den var ikke dum :wink:

hehe, nei.. må tenke litt på seg selv også, være litt egoistisk...

kjøpte akkurat noe genialt av en kompis.. den er liten, vibrerer og har fjernkontroll... gi den delen som vibrerer til dama, og behold fjerkontrollen.... det er gøy, dreit meg litt ut. og ga kontrollen til sjefen min.... og fikk ei sur kjærring...

ups........

Skrevet

hehe, nei.. må tenke litt på seg selv også, være litt egoistisk...

kjøpte akkurat noe genialt av en kompis.. den er liten, vibrerer og har fjernkontroll... gi den delen som vibrerer til dama, og behold fjerkontrollen.... det er gøy, dreit meg litt ut. og ga kontrollen til sjefen min.... og fikk ei sur kjærring...

ups........

Mener du dildo med remote-kontroll?

Skrevet

Et par andre julegavetips som også går med fjernkontroll;

X6 i skala 1:14 (tror jeg det var)

Bilde017.jpg

Leveres i både "julerød" og den noe mer tidsriktige fargen hvit

Bilde016.jpg

Range Rover Sport er også kult. Denne var da ca 2/3 av størrelsen på X6en.

Leveres i hvit, rød, sort m.m.

Bilde018.jpg

Skrevet

Nei dere vet vel alle hvordan det blir, en tar det opp en gang i november, så glemmer en det, i desember får du aldri tid eller du kjører den vanlige og venter til siste uka som igjen blir utsatt til lille julaften og julaften for de virkelige trege.

Når en tror en har kjøpt til alle så er det altids noen som kommer i glemmeboka, men i siste liten kommer du på det. Problemet da er at du er på vei hjem og butikkene er stengt.

Det er da du plutselig finner ut hvor mye fint de selger på bensinstasjonene!

og se der du rakk det akkurat før middagen. :P

Bedre sent enn aldri?

Nei, begynn ikke for tidlig, men vent heller ikke til siste dagen!! :P

Skrevet

Julen er alltid dyr, det blir alltid forferdelig dyrt for meg. Så jeg har begynt å ta julehandelene i utlandet. I fjor tok jeg turen til Europas største kjøpesenter (www.manufaktura.pl) nå i år tror jeg jammen julehandelene blir i Stuttgart og på Bodershop i Puttgarden...

Faktum er at med dagens reisepriser er det lurt å dra på shopping til utlandet. Men husk på å lage handleliste.

Bare mitt tips.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...