Gå til innhold

Wollabyggs 1988 325 ixt

wollabygg
 Share

Anbefalte innlegg

Endelig! Hatt lyst på e30 touring lenge, og aller helst ix (takk for handelen og all hjelp så langt Morten) Iflg Morten er jeg blitt en sær gammel originalpolitzei, og det er nok ikke langt unna sannheten :D Så det betyr at denne bilen kommer til å holdes så original som mulig, med unntak av felger, i og med at det vanskelig å få tak i bra BBS 15 tommere til denne til enn vettug pris. Vurderer faktisk BBS 14 tommere til vinterhjul :) Bilen går som en drøm, i hvertfall med tanke på voksen km. stand (288') Koser meg med bilen, å gleder meg til snø :D Flere bilder kommer.

jqxrjcx7hm8q73uqob00.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med sjefolainen bil 8) Morsomt med flere ix touring her inne. Ved første øyekast ser jo bilen fin ut og det kommer til å gjøre seg med nye felger. Kjører med 7x15 BBS på min og det ser ganske så bra ut, spør du meg. Jeg er nok litt originalnisse, jeg også, så det skal være pent for å kunne erstatte det. Det er bare å glede seg til vinteren. Bilen er helt genial på vinterveier og jeg kommer til å savne trekk på alle fire den dagen jeg kvitter meg med øyesteinen min. Du får ta noen flere bilder å slenge ut av bilen, både innvendig og utvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det EirikL :D Har vært innom tråden din å kikket. Din ser meget bra ut. Den skal bli bra denne også. Pr. i dag er det fortsatt litt jobb i form av rubbing og polering og generell shining av bilen. Kommer til å gjøre en rens innvendig også. Bilen har slitt sjåførsete, men jeg har "nytt" i garasjen. Videre blir det "motorservice" med bytte av oljer og filtre. Nye dempere og bremser rund baut, så den føles veldig tight og fin å kjøre. Mektig drag kontra min 1988 320 ia :)

Enig med deg, vanskelig å slå de originale 15 tommers BBS felgene. Jeg ser heller ikke det helt store poenget med voldsom kant eller tyskerstrekk på dekk, all den tid bilen ikke skal senkes... Da blir det bare seende feil ut synes jeg. Men selvfølgelig BBS RS med moderat kant hadde nok ikke blitt så hakkande gale :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rust i underkant dører, og skjermer under plasten, men ikke noe håpløst. Fin under, greie jekkfester. Noe steinsprang. Dette taes fortløpende. Har egentlig litt lyst til å få på en tidsriktig skiboks, bare for å få den til å se ut som en bil noen glemte i Hemsedal i 1989 :D den originale kassettspilleren fra fra 320'n fikk følge med over sammen med IS leppa.

ke5hcymb1ycywgoxsptb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiørbilder kommer. Har litt jobb med å fjerne fastskrudd mobilholder, tape/lim etter kaffekoppholder og litt div.... Men bortsett fra setet med rift (som jo byttes) ser det temmelig helt og pent ut. Forøvrig sitter det Blaupunkt diskanter på innsiden av speilene. Snobbete synes jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig litt lyst til å få på en tidsriktig skiboks, bare for å få den til å se ut som en bil noen glemte i Hemsedal i 1989 :D

haha, yes! Med noen Europe kassetter på spillern og tidsriktige skidresser tror jeg du hadde blitt en slager på Hemsedal Cafè =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...