Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følger med noen sommerhjul hvis den blir solgt ja, vet ikke helt hvilke enda, men det kommer jeg tilbake til.

Skrevet

365000 på telleren, toppen skulle visstnok vært overhalt for 4 år siden, men det kan jeg ikke garantere for... Men motoren går bra, litt tikking på sylinder 1 og 2 bare, oljerøret som kanskje burde byttes

Skrevet
365000 på telleren, toppen skulle visstnok vært overhalt for 4 år siden, men det kan jeg ikke garantere for... Men motoren går bra, litt tikking på sylinder 1 og 2 bare, oljerøret som kanskje burde byttes

ok. kunne møtt deg å tittet på den i morgen eller noe hvis det passer

Skrevet

Jobber kvelden denne uken, så må isåfall bli før kl 2. Helgen er jeg bortreist.

Bilen selges ikke før jeg har nøkla til touringen i hånden, men skader jo ikke å titte.

Nr mitt er 98814580

Skrevet
Jobber kvelden denne uken, så må isåfall bli før kl 2. Helgen er jeg bortreist.

Bilen selges ikke før jeg har nøkla til touringen i hånden, men skader jo ikke å titte.

Nr mitt er 98814580

ok da kontakter jeg deg i morgen

Skrevet

Nope, blir ikke solgt før tidligst neste uke, da jeg venter på en E34 touring som jeg nesten må ha før jeg kan selge denne.

Skrevet

UPDATE: Har fått bud på 17000 med ett std interiør og noen sommerhjul.

Også en som er interessert uten interiør og sommerhjul.

Skrevet
Kunne du ha lagt inn noen flere bilder?

finn: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19815363

Vært å sett på en prosjektbil i dag, og innsett det at min ikke er noe ille rusten i forhold til mye annet som går rundt, så salg av denne tror jeg kun kommer til å skje hvis jeg får en fornuftig pris på den!

Da fikser jeg heller opp denne og putter M50 i den og bytter om hvis jeg må på EU og ikke kommer igjennom.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...