bjørn vidar Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 har en e34 som er veldig rar når jeg girer, spesielt fra 1-2 og 2-3. når jeg slepper ut clutchen så gynger hele bilen 2-3 ganger, og så er den fin. er det noen som har hatt lignende problem? jeg husker ikke helt når det ble sånn, men ettersom jeg husker, så tror jeg det ble værre når jeg satt i en annen diff. kan det være denne har noe med saken å gjøre? er ny clutch på den for ca 5000km siden så den hadde ikke noe med saken å gjøre.
ac turbo Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 hadde noe samme symtom på en av mine biler.da va d slakk i drivknutan ut til bakhjulan.en anna gang va d opplagringa i mellomakseln.
benny Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 hadde akkurat samme probleme før jeg bytta lageret på mellomakslingen
|Ole| Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Gå over heile driv verket du, kan vere slark kor som helst
bjørn vidar Skrevet November 10, 2009 Forfatter Skrevet November 10, 2009 ok. da skal jeg ta en sjekk på det. prøver å få tak i en diffbrems også, så hvis det er noen som har så er det bare å skrike ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå