aottesen Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Skal skifte til xenon i fjernlys idag, men dekslene bakpå lyktene har grodd fast. Noen som har noen super-tips til hvordan få løsnet de?!
BmMm3 Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 He he, Bruk litt makt da. Ødelegges dem koster det ikke store kronene for nye deksel.. Ps; Åssen har du klart å få dem til å gro fast? Dem må jo av bare for å bytte pære?
aottesen Skrevet November 10, 2009 Forfatter Skrevet November 10, 2009 Vel, fjernlys-pærer ryker iallefall skjeldnere enn hvert halvannet skuddår, for de har ikke vært skifa mens jeg har hatt bilen i allefall.. Men, jeg har påført det jeg klarer av makt, uten at dritten rikker seg en mm.
aottesen Skrevet November 11, 2009 Forfatter Skrevet November 11, 2009 bump .. ingen som har noen tips?
Glennski Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Bare å røske de av, må nok kjøpe nye uansett. Hvis de har stått der så lenge at de har grodd fast, så er nok plasten sprø og fin og vil nok ikke holde tett igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå