Hansuno Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Hallo! Lurer på hvorfor jeg må låse min 92 e36 2 ganger?(har ikke fjern styring) Er det evt noe det går ann å gjøre noe med? Mvh Hans Uno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 sliter med det her jeg og. Låser jeg den en gang, så låser den seg opp automatisk. Så låser jeg den en gang til, og da blir den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 sliter med det her jeg og. Låser jeg den en gang, så låser den seg opp automatisk. Så låser jeg den en gang til, og da blir den der. du kjøpte den bilen av meg, husker ikke om je fortalte om at du måtte presse på døra, enten med hånda eller med kneet på døra, rett under dørlåsen. vis du ser i dørhullet, bak der døra låses med karrosseriet, så skal det være en svart liten plastik greie, dette er en føler som styrer sentral låsen, å denne er sårbar på e36, vil si den slites ned fort, spess på -91 å til -94 modeller har je fått hørt. plaga meg aldri når je hadde bilen, bare je visste hva som måtte gjøres for å låse bilen. prøv denne begge to, hvertfall du TOMSTI, å Hans funker dette ikke på deg, så er det verdt et forsøk. men er trolig det som er prb ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 ja ok takk! da skal jeg prøve det. Mye informasjon som datt ut når jeg kjøpte bilen gitt. Men det er ikke noe stort problem igrunn, men greit å få det fiksa. Den plastikkføleren skulle jeg eventuelt ha fiksa.. Delenr? prøve å lete sjøl, men veit at det ender med at jeg ikke finner det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 kan sjekke for deg nuh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 var vanskelig å finne den der. men alternativet er å sende mail til gs å høre da, sjekka ikke koed da. men er det hast for det, så bruk taip det gjorde visst forrige eier, men er veldig lite som skal til. når je låste bilen når je hadde den så trengte je bare legge håndflata mi innatt døra, eller kneet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 ja, takk for hjelpa uansett! skal sende mail til GS, og høre hva de har å si. Ja han varierer veldig, noen ganger låser den på første forsøk, andre ganger må jeg inn i bilen og låse alle 4 dører manuelt. Fiksa panser forresten men til trådstarter: om jeg finner den delen her, så kanskje det er verdt for deg å skifte den og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansuno Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Ja, kan høres fornuftig ut detta... Det er da sikkert samme føleren som går på coupe belysningen! Den sitter i låse kassa, så må bytte hele låse kassa tenker jeg! Får ikke kjøpt deler til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå