BMW318TDS96 Skrevet November 17, 2009 Forfatter Skrevet November 17, 2009 Hvor gjør de det da? tar du havparten da?
djscream Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 Mulig jeg overså noe her? Menne var det noe pris på iphonen? jeg har hatt første genrasjons iphone, så jeg har litt peiling.. 600 kr for å kjøpe seg ut av bindings tia? neppe, mer eller mindre det er noen dager igjen av tia..
tmp Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 Mulig jeg overså noe her? Menne var det noe pris på iphonen? jeg har hatt første genrasjons iphone, så jeg har litt peiling.. 600 kr for å kjøpe seg ut av bindings tia? neppe, mer eller mindre det er noen dager igjen av tia.. Ikke snakk om å kjøpe seg ut av bindinga, men og låse opp telefonen.. Det er ingen pris, men byttehandel, som nå er avtalt.
Eksos Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 Mulig jeg overså noe her? Menne var det noe pris på iphonen? jeg har hatt første genrasjons iphone, så jeg har litt peiling.. 600 kr for å kjøpe seg ut av bindings tia? neppe, mer eller mindre det er noen dager igjen av tia.. Siden byttehandelen er avtalt kommenterer jeg her.. Jo, det kan koste så lite, og til de som lurer har dere også rett på opplåsningskode fra operatøren dersom dere kjøper dere ut av bindingstia.. Da jeg jobba i telebutikken for ett par år siden kosta det 1500kr dersom det var 6mnd eller mer igjen av bindingstia, 750 om det var 3mnd eller mer, og 300 dersom det var under 3mnd..
tmp Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 Mulig jeg overså noe her? Menne var det noe pris på iphonen? jeg har hatt første genrasjons iphone, så jeg har litt peiling.. 600 kr for å kjøpe seg ut av bindings tia? neppe, mer eller mindre det er noen dager igjen av tia.. Siden byttehandelen er avtalt kommenterer jeg her.. Jo, det kan koste så lite, og til de som lurer har dere også rett på opplåsningskode fra operatøren dersom dere kjøper dere ut av bindingstia.. Da jeg jobba i telebutikken for ett par år siden kosta det 1500kr dersom det var 6mnd eller mer igjen av bindingstia, 750 om det var 3mnd eller mer, og 300 dersom det var under 3mnd.. oda, det er jeg enig i, men det gjelder bindingstida, ikke noe med telefonen og gjøre. https://telenormobil.no/kundeservice/op ... torlas.tnm les her
Eksos Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 Okok, ja, uansett hadde han feil.. om du hadde sagt opp bindingstia hadde du også fått låsekoden nemlig..
BMW318TDS96 Skrevet November 17, 2009 Forfatter Skrevet November 17, 2009 Den skal være oppe for alle men jeg har bare hatt netcom i den hva slags teleoppratør har du? Har ikke testet med andre kort kjenner bare folk med netcom
tmp Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 Har telenorabonemet jeg. Kan du få sjekka det, hadde det vært toppers:)
BMW318TDS96 Skrevet November 18, 2009 Forfatter Skrevet November 18, 2009 Da prata jeg med netcom den er låst der så jeg må betale for og åpne den der da fikser jeg dette så åpner du din?
tmp Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Det ornder vi sikkert vet du, men send meg pm med ditt nr, så tar vi det derifra.
spaix Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Mulig jeg overså noe her? Menne var det noe pris på iphonen? jeg har hatt første genrasjons iphone, så jeg har litt peiling.. 600 kr for å kjøpe seg ut av bindings tia? neppe, mer eller mindre det er noen dager igjen av tia.. det er bare tull! jeg har 2 mnd binning på min tlf å jeg må betale 148kr for å slippe bindinga! edit: sorry leste ikke det siste du skreiv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå