bmwkizn Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Selger en Hella vinge med bremslys til E34 kr 500.-pluss frakt. Første bilde er lånt fra google.
patricko Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Hvilken farge er dette? Er den skrudd i bagasjelokket?
bmwkizn Skrevet November 11, 2009 Forfatter Skrevet November 11, 2009 usikker på hva fargen heter. den kan skrus fast ja. men egentlig så skal det være fester på vingen som skal festes rundet kanten på bakluka. men disse har ikke jeg. men vingen er uansett lett å montere.
bmwkizn Skrevet November 26, 2009 Forfatter Skrevet November 26, 2009 Bump... Ingen som vil ha en ryddig og pen vinge??
CaS_E34 Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 skulle kjøpt den jeg hadde det ikke vært for led-lyset... synes det er litt jalla. hehe
bmwkizn Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Skrevet Desember 1, 2009 skulle kjøpt den jeg hadde det ikke vært for led-lyset... synes det er litt jalla. hehe Er jo bare å sote det igjen å ikke koble det på det hvis du ikke vil ha det
CaS_E34 Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 du får ikke tatt det helt ut? tenker egentli litt på at det hadde gått ann også fylt igjen med glassfibersparkel
bmwkizn Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 ?? Jo det er mulig å ta ut bremslyset ja. Så er det bare å ha i fugeskum å sparkle etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå