sondred Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Har et sett e36 vinterhjul liggende, brukt en mnd. piggfrie hankook winer i*cept. 195/65-15" på orginale bmw alu felger. bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wasp Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Hva skal du ha for dem? Har du noen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Har et sett e36 vinterhjul liggende, brukt en mnd.piggfrie hankook winer i*cept. 195/65-15" på orginale bmw alu felger. bud? hvorfor selge egentlig ? dårlige dekk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 solgt bmw`n å har dekk til de andre så trenger de ikke lenger:) vurderte å legge de over på andre felger å bruke de på en av de andre bilene, men dekkene på de andre er greie så kan like helst selge de:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 har desverre ingen bilder, men søker man på nettet så finner man sikkert bilder av samme type dekk;) de er brukt kunn en mnd, så er som sagt som nye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 bump:) ingen som trenger vinter hjul på denne tiden?:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Hvis det passer på e34 så trenger jeg Og den eksosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 han fjotten som lånte eksosen har jeg ikke hørt noe fra:-/ skal du ha vinterhjula trur jeg du trenger 5mm spacere etter som jeg har hørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Okei, kan ikke jeg bare komme å se på de en dag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 bare å komme det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet November 28, 2009 Forfatter Share Skrevet November 28, 2009 bump:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 bump:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå