Rostad Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Kjente i går en sterk bensinlukt i coupen på biln min. Har en E39 520i 2000modell. Fant fuktighet ved ei dyse. Har ringt både emmsport og strandveien auto i trondheim. Emmsport sier det kan være Oringen ved galleriet. Strandveien sier d kan enten være Oring eller sprekk i galleriet. Det jeg lurer på er om det er vanskelig å bytte oringen? Tenker å få gjort det i første omgang. Noen som har gjort dette før? Hvordan går jeg frem og hva må jeg passe på?
Azeton Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Regnet med at du må først av med dekselet som ligger over fuelrail. Så løsner du fuelrail 10mm kopp/fast er det du trenger. Rykker ut hele fuelrailen, den kan sitte litt! så tar du av klipsene som fester dysene i railen og trekker de helt ut. de gamle oringene kan du klippe/trekke av som du vil.. de nye smører du inn med syrefritt fett og smetter på dysa, så i fuelrail. Fester på klipset igjen. gjør det på alle 6dysene. så montere igjen. du trenger 12 o-ringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå