SSM Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Vurderer å selge K-Sportracing coilovers settet mitt! Kjøpt nytt sommer 2008 og kjørt ca 8-10000km vil jeg tippe, kun sommerkjøring selfølgelig! Jeg betalte 10500,- for dette hos GS bildeler. Er veldig fornøyd med settet og bilen er knall bra å kjøre. MERK at dette er bane sett, så det blir veldig stivt. Selges for 6500,- uten camber justerings platene forran. Grunnen for salg er at jeg har lyst å prøve ut noe annet. Kjøpte K-Sport for det var veldig få som kjørte med det, og jeg var spent på hvordan dette fungerte. Fjærben må modifiseres for å passe. Dette skal vel og passe 51mm E30 ben og mener jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 hei. vet du hvordan de ville ha fungert på en bane med 50/50 med grus/asfalt. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Blir det for stiv? Om du er så fornøyd, hvorfor selge da`? Dette er sånn med coilovers bak også? Har nettopp bestilt sånn type til min også. Bilder selger vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 Etter enkeltes smak kan det vere for stivt, men jeg synst det er konge! Heh, ja du spørr godt! Har lyst å teste ut litt andre ting og. Dessuten vil jeg ha bilen litt lavere enn den er nå. Jeg vet ikke hvordan dette funker på grus, blir kanskje noe stivt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 yatzy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 finn ut om de passer e30 320 om de gjør er det stor sjangs for jeg tar de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 Det er veldig tvilsomt at de passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Har du 51mm bein, passer disse vel? Er 51mm M3 beina også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 Passer 51mm skal de gjøre ja. Forskjellen på det til M3 og det til E30 51mm på GS ser ut for å være at det til M3 har bane oppsett på dempere og det andre har gate oppsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Jeg har kjøpt et annet, sånn som må sveises i bunnen, stor noe track på bakdemperne. Kommer bilder av dem på prosjekt tråden min i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 På mine fram dempere står det Track Racing trur eg. Er det K-Sport du og har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norheim Custom Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Hvor lavt blir dette ?? Siden du sier du vil ha bilen litt lavere .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 28, 2009 Forfatter Share Skrevet November 28, 2009 Blir slik som du ser på avatar bildet mitt! Men jeg har ombestemt meg og vil ikke selge det alikevel. "Never change a winning team" hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå