Derrick-sedan Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 4 stk. 8x17 RH X-rad/Schnitzer kopi-felger selges. Disse har ET 35 og passer til 3-serie E36 og E46. Felgene er hele og i god stand men er ikke strøkne. Ypperlige som vinterfelger. Selges kr. 2000 eller høystbydende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Bilder? Uten dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Derrick-sedan Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Felgene selges uten dekk, men jeg kan være behjelpelig med å skaffe rimelige dekk om ønskelig. Skal se om jeg kan få tatt noen bilder av dem i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Felgene selges uten dekk, men jeg kan være behjelpelig med å skaffe rimelige dekk om ønskelig.Skal se om jeg kan få tatt noen bilder av dem i morgen. Jeg trenger evt vinterdekk. Pris på en slik pakke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå