Gå til innhold

SLETT SLETT SLETT SLETT

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en 520i E34 12v uten elektriske vinduer også har eg en 520i 24v som eg skal ta de elektriske vinduene og den elektriske takluken. lurer da på om noen kan fortelle meg ka eg må flytte over. noen som har noen gode råd som har gjort dette før? passer det greit er det bare og flytte over det inni dørene?

håper på svar.

Skrevet

Hei .. ang takluke må du bytte hele "kasseten" tror jeg. når det gjelder dørene må du skifte det elekriske i dørene. der er det bare kontakter.i hvert fall på min 93 touring. tror festene til el motorn er der... håper dette hjelper litt..

mvh kbpe30

Skrevet
Hei .. ang takluke må du bytte hele "kasseten" tror jeg. når det gjelder dørene må du skifte det elekriske i dørene. der er det bare kontakter.i hvert fall på min 93 touring. tror festene til el motorn er der... håper dette hjelper litt..

mvh kbpe30

kassetten? som i at eg må fjerne taket og bytte alt og hele luken eller bare alt men at eg kan beholde samme luken? noen som vet ka mer en det elektriske i dørene. ligger ledninger og sånt klart da eller må eg strekke alt av ledninger til relè og alt?

Skrevet

mvh kbpe30

kassetten? som i at eg må fjerne taket og bytte alt og hele luken eller bare alt men at eg kan beholde samme luken? noen som vet ka mer en det elektriske i dørene. ligger ledninger og sånt klart da eller må eg strekke alt av ledninger til relè og alt?

"kassetten"

spurte et verksted om dette.. de sa " da må vi ut med det indre taket får å bytte el motor eg ledninger" dette var for å bytte den motoren på min bil

Skrevet

okei men det indre taket er det festet på en spesiel måte eller er det bare skruer som må til? også tenkte eg på det elektriske til vinduene. om relè og ledninger og sånn er klart eller om eg må strekke alt av ledninger selv?

Skrevet

vet ikke på din bil. men på min ar det oppkoblet alt inni dørene. du må barew ta av trekkene å se. sitter vel med 4 eller 5 små skjulte skruer.

taket. tror de fleste vill unngå å ta ned taket. skruene finner du bak håndtakene over vinduene og bak stolpene

Skrevet

okei. tusen takk for al hjelp. får ta og skru av og se:)

Skrevet

no har eg vert nede i bilen og skrudd av mittkonsollen og der lå det klare ledninger til det bryterpanelet men må eg flytte over relè er det i bilen selv om det er ledninger klare?

Skrevet

no har eg vert og skrudd av dørtrekk og sånne ting på begge bilene og funnet ut kordan eg skal gjøre det. men i den bilen som det er sveiv er det store tannjulet snudd i forhold til der det er elektrisk lurer derfor på om eg må skifte hele heisen og ikke bare den platen med motoren og det på

Skrevet

no har eg funnet ut av det og har bygget om til elektrisk på ene døren:) får ta de 3 andre dørene før eg begynner på takluken. tusen takk for al hjelp folkens

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...