Gå til innhold

03 320dT M-Sport med "alt" utstyr - SOLGT

Cappel
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann, legger inn en foreløpig annonse for bimmers.no lesere 8)

Mer komplett annonse med bedre bilder (ikke fra mobil) kommer i løpet av helgen her og på Finn.no.

OPPDATERT: Finn.no annonse

Flere bilder tatt i helgen lagt i innlegg lenger ned.

Ønsket pris er 160000, men fornuftige bud mottas selvsagt.

Ring gjerne på telefon 924 54321'

03 320dT M-Sport med masse utstyr. 202000km meget velholdt og veldig pen. Eid og vedlikeholdt av entusiast. Bl.a to årlig oljeskift, polering og rens innvendig 1-2 ganger i året.

Alt av slitedeler er skiftet fortløpende, og alle de kjente feilene som denne modellen har er reparert og byttet med deler av bedre kvalitet, bl.a turbo, EGR-ventil, bærearmer, foringer, bakfjærer.

Bilen har kort oppsummert følgende utstyr:

- SPAX justerbart understell. Både høyde og hardhet. Slik det er justert nå er det samme høyde, og mer komfortabelt enn org M-Sport

- M3 Speil

- Avtagbart hengerfeste

- Navi Professional med 16:9 skjerm

- Hifi Harman/Kardon

- Integrert + handsfree telefon

- Helskinn interiør

- Elektriske sportseter med memory

- El. speil og 4x vindu

- Xenon

- Takluke i glass

- mm

Sommerhjul: 1mnd gamle 19". 265/30 bak, 235/35 foran

Vinterhjul: Org M-Sport 17". 3 mnd gamle Nokian Hakkapelita R 225/45 17"

e0c6r8122r9duauc1xit.jpg

0zhljn0dd0lu6r80aqgk.jpg

rlev2gfer79xh2wlr0dw.jpg

g55bkd5wyh96t5nhluct.jpg

yn6bqebvywgvwooypsea.jpg

utyoqylfn1crxy9iumi6.jpg

2wq32h9fir7yupj61hf9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er vel så og si bare langjørt. Jeg har ca 30km med motorvei hver vei til og fra jobb.

Når jeg importerte den fra Tyskland august 2005 hadde den gått omtrent 100000 km. Den kilometerstanden ble forøvrig bekreftet av Bavaria Autozentrum Oslo ved avlesning av lyssjekkmodulen. Har selvsagt papir på avlesningen også.

Forøvrig tar jeg en stor service på bilen i morgen med bytte av olje (Castrol SLX for de som lurer), luftfilter, pollenfilter, kjøle- og spylevæske så den er klar for vinteren.

Jeg monterer også to nye tåkelamper i og med at det ene glasset sprakk for litt siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter jeg overtok bilen så har jeg tatt all service og reperasjoner selv. Har en ganske grei bunke med kvitteringer på deler.

Har tatt stor service i dag som beskrevet i posten i går. Har i tillegg vasket og polert litt, men med det drittværet utenfor var det kortvarig glede utvendig, men innvendig ble det bra med vask og skinnpleie.

Det er en liten skade på høyre bakskjerm som har ført til rust i skjermbuen. Dette må utbedres, så jeg må få et prisoverslag på dette. Da kan bilen enten selges ferdig fikset eller ikke hvis noen er interesert i å reparere dette selv. Jeg er ikke i stand til å ta karroseriarbeid selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...