andreee Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Hei. Org 320 med 46mm fjørbein, demperene bak ser ganske nye ut og er blåe. Motorrom er Kun overflate rust. Hadde begynt med denne som prosjekt og begynt å demontere men jeg fant ut idag att jeg ikke hadde lyst å gjøre så mye jobb med karrosseriet. Det er 2 gode hull i gulv. Litt baki bagasjen. høyre ved vangen bak (ikke vangen) Bakskjermene er rusta på kanten. Om jeg får over 2000 for det så ryker det. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=135244&highlight= holder til i rogaland. Bra bakluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 kan jeg spøøre hvem du kjøpte denne av? tror det er min gamle se:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 Det var av en kjenning , den har stått 1 år ca mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 fra østfold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 vet ikke' a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Er den kjørbar? EU godkjent? KM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 Les en gang til kompis .. km 218 mene rjeg men bilen blir nokk beholdt , har handla mye deler står i prosjekt tråden , men alt er til salgs for rett pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg