Bjvik Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Hei Legger bilen min ut for salg. Innbytte i annen BMW er aktuelt, helst M3/M5 Her er bilen: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19827138 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjvik Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Ingen som kunne tenke seg pen E60 med lav km og mye utstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjvik Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Har hatt bilen på NAF-test i dag 18.november. Alt er i sin skjønneste orden, bortsett fra to ting : - Liten ripe på høyre bakdør (er også nevnt i annonsen) - Batteriet bør lades Ellers ble hjulstilling justert foran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjvik Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 BUMP Prisen kan diskuteres ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennis Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Jeg er i markedet etter en E60 nå og har faktisk med meg en på hjemlån idag. Den jeg nå kan kjøpe er en 2004, 530 da, vanlige skinnseter svarte, en del ustyr men ikke like mye som du har, den har gått 130000 og jeg får den ferdig for 310.000,- Hva kan du gå ned til på din? Din absolutte smertegrense? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå