Gå til innhold

BMW E30 M3 med M5 3,6L DTM Selges 290 000kr


Ole@Automote
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du skriver at alt ligger til rette for å få godkjent bilen, kan du gi et litt utfyllende forklaring på hva du mener med det? 290 000Kr for en bil som kan bli avskiltet i første tekniske kontroll er endel penger, selv om bilen er veldig fin :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at alt ligger til rette for å få godkjent bilen, kan du gi et litt utfyllende forklaring på hva du mener med det? 290 000Kr for en bil som kan bli avskiltet i første tekniske kontroll er endel penger, selv om bilen er veldig fin :D

Helt eing der, det vil jeg også vite:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det han mener er at alt ligger til rette for at Tüv i tyskland vil godkjenne ombyggingen og gi deg papirer. om staten norge godtar papirene vet man aldri..Kommer vel ann på dagsformen vil jeg tru ;)

Korrekt! 8)

Til de over her så har jeg faktisk blitt stoppet i teknisk av BT uten att det var noe problem :wink: De spurte ganske enkelt om jeg hadde orginal eksos som jeg måtte si jeg ikke hadde, så rusa jeg motoren ett par ganger så sa de god tur kjør videre.

Jeg veit att enkelt er pessimistiske i forhold til BT, men hvis du forbereder deg godt og veit hva du gjør når du bygger bil så får du ting igjennom der også. Alt er gjort etter boka på denne bilen så jeg er ikke tvil på att den går igjennom der. Og siden denne bilen er Norsk så får du heller ingen problemer med toll kontoret og ubetalt effektavgift de bortfaller når bilen har vært i norge mere enn 10 år og det har den jo med god margin :lol:

Hadde jeg hatt ork og tid så skulle jeg ha kjørt bilen til Tyskland selv for en tur på Nürenburg ringen og en svipp tur innom TÜV det hadde jo vært knall!!!! 8)

Og hvis alt driter seg fulstendig med BT og TÜV så er det jo bare å smelle inn M3 maskina igjen bilen er fortsatt hel værst! og verd like mye.

Dette er opplysninger jeg ikke kommer til å legge noe som helst skjul på til eventuell kjøper heller.

Anngående prisen så tror jeg 290 000kr er rett for denne bilen, så er det opp til markedet om de vil betale ! hvis ikke så må jeg sette den ned responsen så langt sier noe annet jeg har kun annonsert her i bimmers enda for jeg har veldig lite lyst til å selge før i slutten av 2010 men vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...