mspec Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 bil: 320DA E46 jeg har plagdes med en klonkelyd en stund nå og har en egen post om dette..har ikke brydd meg om å feilsøke/ta den på versksted for å finne ut feilen enda..men jeg gikk en runde rundt bilen å vugget litt på den for å høre etter ulyder ista.. og da hørte jeg en stygg metallisk klonkelyd fra høyre bakhjul når jeg presset den ned..etter videre undersøkelse i farten fant jeg ut at det virker som om det kun kommer når jeg har handbrekket på.. er dette normalt eller er det noe ulumskheter der en plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elwaro Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Sjekk i det minste støtdemper/fjør. Greitt om de er hele og henger på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 støtdemperne bak ble byttet på verksted for under et halvt år siden..har tenkt litt på dette om de kanskje ikke har montert de rett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 det er veldig viktig at de hadde montert med ny gummilager osv. Skal ikke se bort fra fjærene heller. At demper ryker på e46 er egentlig ganske standard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå