omhelle Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 jeg har et problem med 520`n min. i det siste har den brukt veldig mye strøm! har hatt fulladet batteri, men kun etter få dager er batteriet tomt igjen.. noen ganger kan det gå flere dager uten at noen ting skjer, men så blir batteriet plutselig tappet.. noen som har forslag til feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 sjekk jording på motor for eksempel.. dynamoer bruker som regel å fungere, eller ikke fungere. mye småkjøring? batteriet kan også begynne å bli dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omhelle Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 kan prøve å sjekke jordingen, har en del småkjøring ja, og har prøvd å bytte batteri, så tviler på at det er det..? hadde et lignendes problem for noen måner siden, men det vart bare bra igjen av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 periodisk problem altså. jeg villa hvertfall begynnt med jordingen. den kan SE bra ut men allikevel være dårlig, vær obs på det. beste er å bare få en ny en. jording fra batteri til karosseriet kan være dårlig også. hadde et problem med en renault megane for en stund siden som ikke ville starte avåtil. det viste seg å være joringen fra motor som var dårlig. såg heilt fin ut men allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omhelle Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 da skal jeg få sett på jordingen i løpe av helga får tro det er det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå