Gå til innhold

Rondell D58 8,5x18 Et13- SOLD!


code13
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei de er ikke solgt ennå. har vært flere som er intressert og ville ha kommet og se, men ingen har møtt opp. sikkert jule-stresset, føler den selv.

Er en kar fra Bergen som skal komme i midten av desember sa han (se tidligere i tråd) får se om han dukker opp. Selges til førstemann på døra med 3000kr.

Er ikke 3000 billig da? Joa, litt oppussing trengs og nytt lag med lakk. Om man skal selge disse videre om noen år, så får man solgt disse til 3000 da også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går felgene til romjula om ingen andre vil by over 3000. Det er nok dekk til 1 sesong iallfall på 2 av hjula. og de 2 andre holder seg 2 sesonger tenker jeg.

PS. Noen som har erfaringer med byttdekk.com? Eller mer spesifikt, noen som har erfaringer med Hartage Replica 18"'s derfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andusy: hei, desvverre likte jeg ikke de felgene, er litt kresen :/ dessuten så må jeg ha e46/36 felger med riktig innpress 34-45(?)

Til andre som er intresserte, har jeg nå bestemt meg for å ta den tunge veien å poste disse. Nåværende bud er 3500 + frakt i tillegg fra bruker Larsenn. Skal undersøke hva det koster å sende til mandag. Har noen ideer hvor det er billigst å sende? Eller metoder? Feks 1 og 1 felg eller 2 sammen? Hvor får jeg tak i esker som rommer dekk og felg gratis?

Eller rett-på-døren greier med posten hvis jeg leverer alle inn, så putter de alle i bur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som har noen ideer?

Vel, jeg kommer til å ende budrunden 1 uke fra nå. Dvs neste søndag klokken 23.

Også sendes felgene på mandagen.

Skal undersøke imorgen eller over imorgen hva det koster å sende en felg med posten. Gi bud dere som er intressert og har penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått undersøkt hva det koster å sende 1 felg med posten. Har prøvd å få tak i tomme ekser til felg, men dekk/felg forhandleren hadde ikke noen å gi vekk. Skal spørre noen andre imorgen.

Det må vel være noen som har nettopp sendt noen felger med posten? Jeg trenger litt veiledning på fremgangsmåte. Håper du kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BUDRUNDEN SLUTTER IMORGEN kveld om ingen andre byr over 3500 + frakt imorgen.

Om noen byr, så går budrunden til mandagskveld når jeg kommer hjem fra jobb, så jeg får sjekket PM og la andre budgivere få en sjans. QXL prinsipp - man øker budrunden med litt tid når noen byr i siste liten. Legg igjen bud her inne på tråden så andre blir også oppdatert

Har ikke hørt hva det koster å sende en felg desvverre. men har hørt alt fra 450 til 1100 av brukere her inne.

Hører jeg 3550? + frakt (alt fra 500 - 1100 - sikkert spørs på avstand også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...