Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

E34 setene passer med mindre modifikasjoner ja.. har det i min e28.

Bare å kutte av en liten del på festene i framkant, så du får nedi skruene.. utrolig nok passet alle hullene overens..

Skrevet
E34 setene passer med mindre modifikasjoner ja.. har det i min e28.

Bare å kutte av en liten del på festene i framkant, så du får nedi skruene.. utrolig nok passet alle hullene overens..

Gjelder det kun framsetene, eller også bak

Skrevet

da har jeg en liten update å komme med :)

grunnen til spørsmålet om hva seter som passer i e28 var at på vinterbilen min så er seteryggen knekt/skjev på førerstolen å dette er ikke noe særlig å kjøre med. fann en e36 stol på garasjeloftet fra gamle 320'en og prøvemonterte. det passte på bredda men skinnene var for lange. borret bare nye hull bak og la spacet opp skruene en cm (for å kunne ta bak setet helt) og vips så var det bolt on :)

må legge til at e36 stolen heller litt mot midtkonsollen i forhold til orginalt, så rattet blir litt mot venstre. men ikke så mye at det blir plagsomt :) 3-5cm ca. har ikke målt.

Skrevet

Det samme skjedde for meg og for noen år siden, at ryggen knakk. Skaffet da en lik stol på hogger`n tok av trekket for rygg og sete, satte på mine trekk. Vips så var det tilbake til orginalen. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...