Gå til innhold

BMW E30 325I Prosjekt med E30 320 delebil til salgs/byttes

kjellke
 Share

Anbefalte innlegg

Kan også byttes i 2 x E30 prosjektbiler eller en E36.

Grunnen til 2 x E30 prosjektbiler er pga jeg og en kompis skal lage identiske biler. Går selvfølgelig med på att motorene i de er mindre :-)

(Delebilen min egner seg ikke til prosjektbil, isåfall ville det blitt dyrt prosjekt. bare så det er sagt om noen klør seg i huet, håper de skal være litt mere strøkne ettersom motor kan være mindre og jeg bytter 2 biler mot 2)

Legger ut for og sjekke interesse for prosjektet mitt. Det er en orginal 325i 1988 mod. Med en 320 delebil. Skal finne bilder av de :-)

Bilen er påkostet mange tusen hvor jeg har kvittering på:

5500,- Kr nytt eksosanlegg, håndbrekkwire, bensinfilter og termostat. 22/07/08

300,- kr Overhalingskit til bremsene 03/11/09

1000,- Rieger styling (Bak og sideskjørt)

Byttet i 07: Skiver, kalipter, alle kuler i frontstilling, Dempere foran, Bremse slanger foran, Powerflex i baktravers.

400,- kr. Nylakkerte bremsecalipere rundt bilen, sandblåst hos sandblåsningsfirma.

Følger med vanvittig fine 17" Zender felger og 4 x orginalfelger (På delebilen) med 1x orginalt reservehjul. Orginalfelgene har vinterdekk som er moden for bytting.

Er dempertårnstiver fremme.

Helskinn dørsider følger med. Samt delskinn.

Orginalt reservehjul

Senket med Røde koni bak og gule koni fremme

Kan legge ut noen bilder så kan dele heller spørre for mere info.

Sorry for dårlige bilder, men dårlig mobilcam er det eneste jeg har :-)

Her er ett lite fotoalbum: http://bmw.kjellke.net

Bilen før den ble påbegynt nytt prosjekt:

57mp6nytecarfumtf0ul.jpg

Noen bilder av bilen før jeg begynte nokså demontert, men alle deler følger med:

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

Hekkskjørtet, tatt fra salgstråden (Tatt av: Bamsebrakar)

73.jpg

Sideskjørtet, tatt fra salgstråden (Tatt av: Bamsebrakar)

74.jpg

Delebilen, BMW E30 320

41.jpg

Ett bilde til av delebilen.

51.jpg

Delebilen har en motor som er smidd innmat i, bygd for turbo og har vert turbo på. Men veiven er nå gåen så denne må byttes. usikker på hvilken motor som står i den, alt jeg vet er att det er en 2liter.

Selges samlet alt for 25000,- kr

Ved rask handel 20000,-

Her er rust på bilen, og bitte litt tikking i motoren, tror dette vil gå vekk av og bytte olje og kjøre en motorrens, i verste fall stille ventiler.

Bilen er ikke EU Godkjent men var på skilt sist i 2008.

Gått 300000 km eller rundt der. Egentlig strøken motor.

Bare spørr om det er noe dere lurer på

Mvh. Kjell-Christian Krohn-Dale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter og går fint:) Men kan egentlig anbefale deg og ikke kjøpe denne bilen nå.

Har tatt ut motor og fant raskt ut att bilen har vert kræsjet. Vangen er knekt bortimot en meter bakover. Og frontplaten må byttes, samt vangen. alt dette går og ta fra delebil om du har litt kunnskap, men jeg klarer det ikke. Og ville gjerne si ifra før folk vekte noe interesse. Nå er det sagt.

Prisen står fortsatt på 20000 for begge bilene ved rask handel.

Om ikke noen er interessert da, gjør jeg det jeg klarer for og fikse det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun 325en komplett kan gå for 17000. Dette er pga jeg har brukt så mye på bilen, og en hel masse nye deler følger med:-) Denne er perfekt til delebil etter jeg fant skaden. Mye bra deler;)

Kan selge motor for 7500, eller 7000 ved rask avgjørelse, men dette er jeg egentlig litt i tvil om. Men la gå, jeg ble så skuffet når jeg så den skaden. Har lyst og fikse det opp men godt bud så går alt :-)

Motor, Girkasse, Ledningsnett og Hjerne for 7000 ved rask avgjørelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...