Monica 325i Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 e da nokon som har luftfilter boks til E36 325? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet November 14, 2009 Forfatter Share Skrevet November 14, 2009 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 ?? det har jeg ligger i bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet November 14, 2009 Forfatter Share Skrevet November 14, 2009 ?? det har jeg ligger i bergen konge! da e t 325? fekk beskjed om å ha da orginalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 ?? det har jeg ligger i bergen konge! da e t 325? fekk beskjed om å ha da orginalt! jess det er til 325;) kommer fra gamle e36'en min ja greit med orginalt vis du ikke har lyst og kjøpe ny lmm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet November 14, 2009 Forfatter Share Skrevet November 14, 2009 ?? det har jeg ligger i bergen konge! da e t 325? fekk beskjed om å ha da orginalt! jess det er til 325;) kommer fra gamle e36'en min ja greit med orginalt vis du ikke har lyst og kjøpe ny lmm:) imm? e litt vel lost men kor masse skal du ha for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 ?? det har jeg ligger i bergen konge! da e t 325? fekk beskjed om å ha da orginalt! jess det er til 325;) kommer fra gamle e36'en min ja greit med orginalt vis du ikke har lyst og kjøpe ny lmm:) imm? e litt vel lost men kor masse skal du ha for det? hehe LMM det er det lille svarte ''røret'' etter luftfilteret på bilen din den måler hvor mye luft som kommer inn i motoren for og reguler blanding og slik koster FLESK nei kom med et bud du så blir vi nok enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet November 14, 2009 Forfatter Share Skrevet November 14, 2009 ?? det har jeg ligger i bergen konge! da e t 325? fekk beskjed om å ha da orginalt! jess det er til 325;) kommer fra gamle e36'en min ja greit med orginalt vis du ikke har lyst og kjøpe ny lmm:) imm? e litt vel lost men kor masse skal du ha for det? hehe LMM det er det lille svarte ''røret'' etter luftfilteret på bilen din den måler hvor mye luft som kommer inn i motoren for og reguler blanding og slik koster FLESK nei kom med et bud du så blir vi nok enig `sjønar, såg på ny kosta nokon gryn ja. har kje peiling bjynne me 500! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 sender deg en pm jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå