Banan Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Hepp Selger et sett med plasma instrumentskiver til BMW E36. Skivene er helt nye og ligger i original forpakning. Speedo skiven går til 240 km/t. Kjøper får også en DIY monterings anvisning i pdf på mail. Selges for 700,- inkl. frakt. Tysk kvalitet.
canbmw Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 jeg har e36 318i 1994, den sin km/t går til 220km/t. men RPM er samme som det du selger. men har km/t mye å si om det er 20 km/t forskjell?? tipper jeg kommer til å ha litt lavere fart enn det den viser vis jeg ikke tar feil nå. kan kansje kjøpe den men det at det er 20km/t forskjel tror jeg vil stoppe meg:( de så drit kule ut og frister som faen ass:P
Banan Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Skrevet Desember 18, 2009 Om det har mye å si vet jeg ikke, men regner med det viser feil da
MPowered Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 Dersom tallene står på akkurat samme plass så viser den 20kmt feil ved 220. 10km feil ved 110 osv. Den viser 9.1% feil, altså for lavt. Dersom du monterer dette og speedoen viser 80 så kjører du da 72-73 i følge det gamle speedometeret. Reel gps hastighet kan jo fortsatt være noe annet. Men dersom dette er til 6cyl motor, og du har 4 så kan også det by på tull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå