Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått kopiert et grenrør, "likt" som du får tak i på ebay og div andre steder.

Men jeg har fått lagd dette i SS304 stål, veit at mye fra ebay og andre steder har fått dette lagd i SS201 stål.. Dette tåler jo mye mindre.

Disse skal ha bra passform, og skal se bra ut.

Venter på et lass med disse, så vis noen har lyst til å teste ut disse kan de få en meget gunstig pris. (Men må jo komme med en tilbakemelding rimelig fort etter de har motatt og prøvd dette)

For pris, dette tar vi på pm for de som er intriserte

Normal pris vill være 1700kr for et sett, for de som har lyst til å være "prøvekanin" blir det en del billigere!

d7hq6ylb3i1k6bihvpxg.jpg

• Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har det grenrøret allerede.. De er ikke så utrolig bra passform. Du må regne med og demontere og modde litt på grenrøret ja. + at det ikke har samme dim som resten av eksosrøret. ikke mitt ihvertfall :lol:

Skrevet

Merkelig du har et grenrør som jeg har fått kopiert opp og jeg ennå ikke har fått??

Men du har sikkert et som er likt, mulig passformen på dette er bedre kansje??

Og det stemmer at det ikke har lik dim som orginal eksos, men ser ikke på det som noe problem. Skal du ha max effekt ut av et slikt må man jo skifte videre bakover og..

Skrevet

Det er et som er likt ja, men når du har fått kopiert det blir da ikke passformen så mye bedre? Men et er ikke verre enn og fjerne et deksel så er du i mål! samt banke litt på et oljerør :wink:

Så borret jeg opp hulla litt på grenrøret som sitter lengst inn mot torpedo. Veldig fort gjort! Jeg dro til svense og fikk lagd eksos videre bakover :wink:

Skrevet

Når er det snakk om det eventuelt kommer noen eksemplar til deg? Hadde vert kjekt og testa ut, helt klart, men først må jeg få motoren igang :)

Men om det passer rett på kan jeg jo få testa uansett, eventuelt hvor mye som må modifiseres.. Hvordan er det å koble dette på midtpotta? Må det sveis til eller er det klemmer som er trikset?

Skrevet
Når er det snakk om det eventuelt kommer noen eksemplar til deg? Hadde vert kjekt og testa ut, helt klart, men først må jeg få motoren igang :)

Men om det passer rett på kan jeg jo få testa uansett, eventuelt hvor mye som må modifiseres.. Hvordan er det å koble dette på midtpotta? Må det sveis til eller er det klemmer som er trikset?

Må nok litt sveis til der.

kommer om en mnd ca

Skrevet

Kan like godt skrive dette her..

Til alle som har lyst til å prøve dette, får dette for 900kr.

Da forventer jeg gode/dårlige tilbakemeldinger her og på mail slik at folk veit hva de kjøper seinere..

Prisen er ikke diskuterbar, men mulig et røverkjøp vis alt er 100%

Er max 10 stykker som får være prøvekaniner ;)

Ser de forlanger ca 1800 kr for dette på ebay inkl frakt til norge, men er du uheldig må man betale 25% mva på dette og.. så dette er billig

Skrevet

Foreløbig er det kun en som har sagt at han har lyst til å prøve.

(Er flere som har skrivd pm kansje, jeg trur at jeg skal prøve osv.. Det nytter ikke. Enten ja eller ikke noe)

Han har også klart å skrive info på pm som:

Navn, adr og tlf nummer.

Setter opp en liste her som blir redigert etterhvert som det kommer flere, som sagt max 10 stykker.

Brukernavn:

Nr.1 AkrT

Nr.2 Dev|L^

Nr.3 stianpej

Nr.4 Bare_egil

Nr.5 jorg1s1

Nr.6 3XXTouring

Nr.7 Simon S Arvesen

Nr.8 JonasD

Nr.9 Eksos

Nr.10 muhle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...