ibux Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 jeg har en anelse om de som ser tråden min har peiling har bygd opp en m50b25tu turbo men har ikke noe serlig peiling på data sprut. har K-Data Kdfi v1.3 til M50 har fått med meg det at det ikke er samme trigerhjul på M50 som på M50b25tu Da blir det dårlig med gnist! og jeg tror jeg kan lese om instilinger på MegaSquirt til jeg blir grønn i trynet lurte på om det er noen som har noe ferdig. eller et utgangspunkt jeg kunne lagt in i megatune? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Jeg har noen innstillinger til deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibux Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 kan du ikke sende det du har av oppsett med litt forklaring ;D hadde vert gull. evig taknemelig har mapping 24/11 så må være klar til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibux Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 du kan jo legge meg til på messanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Kan legge deg til på messenger ja.. Men ser nå at det er slettet fra denne maskinen og ligger på en annen maskin! Men send pm med addresse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå