mr.goldfinger Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Jeg har en BMW M5 E-34 90 mod med 3.8l motor, hvis det er relevant. Trenger råd/tips pga feil på ABS lampen inne i bilen lyser, så jeg får ikke godkjent eu ABS lampen begynner først og lyse da jeg får kjørt litt, men slutter ikke lyse eller blinker da den først har tent( i forhold til evt. dårlig kontakt). Har vært til diagnose på verksted og fikk der beskjed om at den ikke mottok signal fra følerene foran. Skiftet ABS følere foran før diagnosen. Verkstedet målte den ene, og den var i orden. Konkluderte da med at begge var ok i og med at feil mld. kom fra begge. Rådspurte meg på verksted de sa at det enten var styreboksen til abs'en eller brudd på ledninger eller en feil ved bremsepumpen. Skiftet derfor styreboks, men får forsatt feilvarsel på ABS under kjøring. Hvor skal jeg begynne? Er det noen der ute som har erfaring med tilsvarende problem? Hvordan dreper jeg evt. lampen for eu godkjenningen sin del? ps. alle deler jeg har byttet er bruktdeler fra koed, men jeg regner med at de sjekker at de er ok før salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå