Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Go kvell, jeg skal ta av toppen på min m50b25, skal øvehales.

Jeg har så si aldri skrudd så mye på bil, men vet hva det går i ihvertfall.

Men når jeg skrudde av den som er skrudd fast på innsuget så la jeg merke til at den ene nippelen som en slange går inn på er tett, helt irt igjen, jeg har en mistanke om at dette kansje kan være veivhusutluftingen. Men se bilde... Dere ser den grønne irte nippelen der.

Noen som har noe svar?

kh7x39898b0lqidbzf51.jpg

4k68i26euxukltuda403.jpg

Skrevet

Hei! Dette ser da ut til å være et gass-spjeld vi har med å gjøre.. Er rimelig sikker på at det er en vacuumslange som egentlig går dit.. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette?

Uansett hva det er... Så få åpna det igjen... Bruk no solide løsemidler og pirk deg vei eller evt borre opp igjen og bytt slange.. Antar den ikke er så pen den heller...

Mvh

Iceybear

Skrevet

det er ikke veivhus ventilasjonen, den sitter på innsugs slangen rett foran gasspjeldet, der hvor det har irret igjen på nippelen der skal det sirkulere kjølevæske sammen med den rett ved siden av... om jeg ikke tar helt feil så er vel det for at gasspjeldet ikke skal fryse fast, rett meg om jeg tar feil :P

Skrevet

ja er ganske sikker på det, når jeg byttet gasspjeldet mitt så rant det kjølevæske ut av dem to slangene hvertfall:P det er jo en "tett" kanal det sirkulerer inni gasspjeldet da hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...