bmwstein Skrevet November 15, 2009 Skrevet November 15, 2009 Noen som vet om ting som kan forårsake slike ting ? har nettopp byttet styrestagene på begge sider, der styrekulene var HELT gåene. Men ristingen er der fortsatt. Noen ideer ?
bmwstein Skrevet November 15, 2009 Forfatter Skrevet November 15, 2009 Ingen ideer ? Kan være felgene som er i ubalanse da, det vet jeg ingenting om, men vil bare ha forslag til hva som kan gjøre at bilen oppfører seg sånn
stiane28 Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 bremseskiver og hjullager skiftet jeg når jeg hadde det samme problemet., da ble det bra
e28stian Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 Øvre bærearmer, foringene i disse blir alltid fort utslitt og da rister det kraftig under oppbremsing. standard feil på biler utstyrt med denne framstillinga, e12-e28-e24-e34 Hvis noen deler av forstillingen er utslitt er gjerne resten rimelig morken også. Bytt til hardere foringer så slipper du å bytte annenhvert år.
bmwstein Skrevet November 16, 2009 Forfatter Skrevet November 16, 2009 bremseskiver og hjullager skiftet jeg når jeg hadde det samme problemet., da ble det bra Ah, bremseskiver også ? de har jeg lite lyst å bytte, har orginale e28 m5 bremser.. ;s vokser ikke på trær, og er ikke direkte billig nytt ! ; s Men skal se på saker og ting, takk for svar : )
ealoken Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 kasterstag foringer, hadde samme feil på min e28, byttet de og da ble det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå