Diesel power Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Hepp Har anskaffet meg nye vinterhjul og skal ha nye sommerhjul i 18 eller 19" til våren. Tenkte derfor å forsøke å få tømt garrasjen litt og har da følgende felger jeg ønsker å kvitte meg med. Alle til E39(Passer også E34?) Kan også selvsagt vurdere noe i bytte som jeg kan ha til våren. Det er da alternativene 18" med kant eller 19" uten kant jeg skal ha. Dimensjon 225/255 eller 235/265 som var tanken. Alle settene mot noen pene sommerhjul 1 sett Orginale 15" ET20 felger med litt slitte piggfrihjul, 205 bredde. 1 til maks 2 sesonger igjen. Type felg er BMW Style 31. Tror dem skal være skadefrie, men skal selvsagt gå over dem. DISSE ER SOLGT! 1 sett 16"x7" ET20 BMW Style 30. Disse er uten dekk, jeg tror dem er orginale, men dette skal sjekkes opp. 3 Av felgene er skadefri, en av dem er urund på innerkant. Jeg har sjekket pris for oppretting, en kurrant sak på ca.600,- i Trondheim. Fine og hele i lakken. 1 sett 17" x 7" ET20 BMW Style 67 Replica felger med 225/50 Sava dekk, kjørt drøyt 1 sesong. Ikke akkurat superdekk, men helt greie. Felgene er ikke kantkjørte, blanke og fine. 1 Sett 17" BMW Style 32, orginalfelgene til bilen min. Disse har slitte dekk i dimensjon 235 fram og 255 bak. Disse felgene flasser lakk på kanten, men de har ingen annen skade/kantkjørt. Har sjekket med en lokal kar som lakkerer felger, og han skulle ha 2000,- for å ta alle 4. Bakdekkene er helt utslitt, framme tåler kanskje en drøy sesong til. Kan måle dette ved interesse. Har ikke prisantydning, tar imot bud. Ønsker helst lokal handel, Nordmøre-Romsdal, men kan sikkert arrangeres sending på ett vis også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian E39 Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 1500,- for 17" Style 32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 1500,- for 17" Style 32 Synes det var i overkant billig for disse felgene, men bud notert. Det er de felgene jeg ærlig talt tenkte jeg skulle få mest igjen for, relativt kostbare saker som nytt ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gruffalo Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 ang. style 32, disse finnes i 8" og 9". Er det 4 x 8" du har? Høyner til 2000,- (bor i Trondheim) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 ang. style 32, disse finnes i 8" og 9". Er det 4 x 8" du har?Høyner til 2000,- (bor i Trondheim) Det er vel 8" framme og 9" bak ja, ihvertfall breiere bak. ET tror jeg er 20 framme og 15bak? Skal ta meg en runde og skrive ned alt, for alle felgene. Skal prøve å gjort det idag, samt ta noen bilder av felgene også. Bud registrert, synes fortsatt det er lavt jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 Hadde noen bilder av Style 32 og Style 67 på bilen min, en start Style 32 Style 67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Sender? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 600 for sett nr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 800 for 15" settet,kan du ev.få dem til Molde?,er der til Torsdag. tlf.93205041 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 Sender? Kan selvsagt sende i nøden, men hadde håpt på noe lokalt i det lengste. Randaberg er kjent, men klarer ikke å plassere det helt? Tror Randaberg var i samme divisjon som Kristiansund FK, der jeg har det fra kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 800 for 15" settet,kan du ev.få dem til Molde?,er der til Torsdag.tlf.93205041 Molde bør være en enkel sak å bringt dem til. Torsdag er kanskje litt kort varsel men kan gå, har lyst å gå over felger og dekk så jeg ikke lurer på noen noe med feil info. Søster`s driver å pendler dit på skole. 1 tusning hvis felgene er så ok som jeg tror, så er de dine, om jeg får dem dit da innen torsdag. Skal få målt mønsterdybden også imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Liten oppdatering på felgene. Sett 1, 7x15". SOLGT Sett 2, 16". Bilde av urund innerkant. Det er ikke orginalfelger. Finner ihvertfall ikke BMW logo på dem, og produsert i Italia. Om dette bulken påvirker bilen vet jeg ikke? Er ikke så veldig mye, men nok til at æ reagerte visuelt på det. 1500,- for alle fire? Sett 3, 7x17" Uorginale felger. Har tydeligvis klart å få til en kantkjøring på h.framhjul allikevell, merkelig V.bakhjul har begynt å flasse litt akkurat rundt navkoppen. Måtte "selvsagt" pille litt bortpå, ellers er felgene hele. Masse mønster igjen i dekkene. 3000,- ? Sett 4, 8+9x17" Orginale BMW felger. Har begynt å flasse som sagt. Pillet på for å sjekke hvordan det ser ut under. Ikke skader under der jeg plukket, men har noen små kantkjøringer, se bilde. Grei sak å utbedre siden felgene må lakkeres lell. Bakdekk er slitt på innerkant som bilde viser. Framhjul er slitt på ytterkanter av dekk. Greit med spor i midten, skjønner ikke den helt. Kjører med dekktrykk ihht manual? 4000,- ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Sender? Kan selvsagt sende i nøden, men hadde håpt på noe lokalt i det lengste. Randaberg er kjent, men klarer ikke å plassere det helt? Tror Randaberg var i samme divisjon som Kristiansund FK, der jeg har det fra kanskje Randaberg spiller i 2 divisjon avd 3 Landets beste fotball lag!! Men ja Randaberg ligger 1 mil nord for Stavanger. byr deg 900 for felga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Sender? Kan selvsagt sende i nøden, men hadde håpt på noe lokalt i det lengste. Randaberg er kjent, men klarer ikke å plassere det helt? Tror Randaberg var i samme divisjon som Kristiansund FK, der jeg har det fra kanskje Randaberg spiller i 2 divisjon avd 3 Landets beste fotball lag!! Men ja Randaberg ligger 1 mil nord for Stavanger. byr deg 900 for felga Jaaa, stemmer det. Kristiansund var i avd 2 dem. Men Randaberg Vollyballklubb var det nok jeg forvekslet med. Dem spilte vel i elitedivisjon mot kristiansund VBK i 2008 sesongen. Når det gjelder felger, sett 1. Kan gi deg samme tilbud som Oil Drop Man. 1000,- + at du må ta frakten da selvsagt, om ingen velger å by over da Mulig jeg kan klare å fikse noe billigere frakt, men kan ikke love noe. Klarer ihvertfall å få arrangert frakten på en god måte i det minste. Hovedkontoret vårt ligger i Stavanger da, kanskje jeg kan sende som interpost Hadde sikkert blitt populært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Sender? Kan selvsagt sende i nøden, men hadde håpt på noe lokalt i det lengste. Randaberg er kjent, men klarer ikke å plassere det helt? Tror Randaberg var i samme divisjon som Kristiansund FK, der jeg har det fra kanskje Randaberg spiller i 2 divisjon avd 3 Landets beste fotball lag!! Men ja Randaberg ligger 1 mil nord for Stavanger. byr deg 900 for felga Jaaa, stemmer det. Kristiansund var i avd 2 dem. Men Randaberg Vollyballklubb var det nok jeg forvekslet med. Dem spilte vel i elitedivisjon mot kristiansund VBK i 2008 sesongen. Når det gjelder felger, sett 1. Kan gi deg samme tilbud som Oil Drop Man. 1000,- + at du må ta frakten da selvsagt, om ingen velger å by over da Mulig jeg kan klare å fikse noe billigere frakt, men kan ikke love noe. Klarer ihvertfall å få arrangert frakten på en god måte i det minste. Hovedkontoret vårt ligger i Stavanger da, kanskje jeg kan sende som interpost Hadde sikkert blitt populært Randaberg spiller enda i eliten i volley ja, men jeg følger ikke så godt med på volleyball, men ellers er jeg vel over gjennomsnittet sports intressert Fotball og boksing her Men ja, byr 1 høvding for felga da =) håper du skaffer gudd frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå