Michael Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 En fin bil hvis du gidder og fikse litt på den Er ikke helt sikker på om jeg selger den som den står eller godkjenner den først. Positivt: -Alle foringer er byttet til Powerflex -Bilstein Sprint dempere og Eibach fjærer -Hvite blinklys rundt om -Ny vannpumpe -En dør er byttet og nylakkert (ingen fargeforskjell) -Chromeringer rundt instrumeneten Negativt -Den har gått 307 000 km -Noen få rustflekker (ikke ille) -Den bruker noe olje (ikke gåen toppakning, enten ventiltettingene eller tett lufting som vistnok er et vanlig problem på m52?) -Den trenger sårt en 4 hjulskontroll -Ikke EU godkjent (ikke så mye som må rettes tror jeg) Sikkert noe jeg har glemt... Selges som den står for 18k eller for en annen pris ferdig godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 Solgt !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg