Christer Knutsen Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 hei. Jeg får ikke åpnet bakluka på e38en min. stå i halvstilling. er el motor på låsingen. noen som vet om det er noen lur måte og åpne den på?? sikerhetswire eller liknende?
Sjøbuse Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 beveger den seg ikke i det heletatt når du prøver og åpne? står den helt stille?
Christer Knutsen Skrevet November 17, 2009 Forfatter Skrevet November 17, 2009 beveger den seg ikke i det heletatt når du prøver og åpne? står den helt stille? motoren står helt stille ja. kan ta lokket opp og ned 1cm
mhane Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 Går ut i fra at du har tatt nøkkelen og vridd om manuelt? De gangene luken min har gått i halvlås har jeg løst problemet ved å bruke nøkkelen manuelt, altså vri helt til venstre så langt du klarer.
Christer Knutsen Skrevet November 18, 2009 Forfatter Skrevet November 18, 2009 fikk den opp i dag. jippi. staget fra låsen var hoppet av. var en svart klump på låsen som kunne vris til siden. da skvatt den opp. var jevla trangt og langt igjennom skiposeluka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå