Langlo Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Hei! har bestillt meg 12" sub, og planen var å senke denne ned i hjulbrønnen.. noen som har tegning eller mål av en kasse som jeg kan senke ned oi hjulbrønnen? tenker meg det er flere som har gjort dette, minimum volum på kasse er 30-35l dette er da i en BMW e46 Touring. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 nekter å tro att ingen har lagt sub ned i hjulbrønnen på en E46 touring før? var og tenkte litt, vil gjerne vite hvordan andre har gjort det.. for hjulbrønnen er ikke særlig stor.. tar imot tips og triks! mvh Espen Langlo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Tenkte du å bygge i mdf eller glassfiber? Jeg foretrekker glassfiber til hjulbrønnskasser. Enklere å få full utnyttelse av volumet under gulvet. Her er et par bilder av en glassfiberkasse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 har lyst å få det best mulig, men glassfiber har jeg aldri hold på med.. vanskeligt å lage til en slik kasse? er det folk som lager slike for en billig penge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Nei, veldig vanskelig er det ikke. Om du googler litt finner du masse DIY's. Du trenger litt tynn plastduk for å beskytte bilen, polyester, herder, glassfibermatte, noen pensler og en pakke gummihansker. Og helst ei maske så du ikke blir rar i hodet Om du ikke har gjort det før kan du jo gjøre et forsøk utenfor bilen i første omgang. Og ja, det fins helt sikkert folk i nærområdet ditt som kan hjelpe deg, eller lage den for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 hmm, kansje jeg skal gi det et forsøk.. kan jo ikke bli værre enn att jeg må prøve en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Det er rette innstillinga Bare å spørre om du møter problemer underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå