Gjest atlis Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Jeg prøver igjen:wink: Str:18" Bredde:8.5" Boltsirkel:5x120 Innpress:37 Dekk:Runflat Dekkdim:225/40-18 Er noe kantkjørte etter kvinnelig fører. Men de er runde og hele og med veldig gode dekk. Felgene og bilen er heller ikke vasket på bildene. Så de ser ikke så bra ut. Men det er bra felger til en OK pris:wink: forlanger 5000/Bud.. Syns ikke det er så hakkandes gærent.. Atle / 93079492 / Atle_simonsen@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børsheim Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 solgt? hvor befinner felgene seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Disse befinner seg i Skien, dem er ikke solgt Så er bare og hente, er behjelpelig med møting, i diverse tidsrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børsheim Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 bor ca 40 mil fra deg, bergen... men liker felgene.. men rimelig kantkjørt den ene felgen så blir nok et bud... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Bare og komme med bud det! Men det er ikke så ille som du skal ha det til den kantkjøringen. Er bare bildene som bedrar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Kan forresten byttes i coilovers !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børsheim Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 4000? og billig transport til bergen... btw ingen valsing for å få de på e36 senket 40mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børsheim Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Skal jeg liksom sende de til deg? og betale for de? er det det du mener ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børsheim Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 betaler 4000 og frakten, men du må fikse en billig måte og få de til bergen;) god plan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 4500. Så kan jeg sende de med søskenbarnet mitt. De er gode som gull og dekka er bra. Er ikke marked for og få solgt nå. Men burde vell komme seg til våren. og jeg har ikke hast. Kjører på 15" jeg. Så jeg greier meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børsheim Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 jeg tar de jeg, om de kommer seg til bergen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 jeg skal opp til Arne Thorsen i dag, som driver med transport og logistikk her i byn. Så skal jeg høre med de om de kan ta med seg felgene til bergen! Tror kanskje det blir OK & rimelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå