FunkyMan Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 Håper noen av dere kan hjelpe meg med hva som kan være problemet mitt! Har en 520 1993 modell (E34 tror jeg det er) som har det problemet med at plutselig (over natta faktisk) slutta de tre knappene som styrer bakrutevarmer, aircondition og "steng luft utenifra og inn" å virke! Her er en link til hvordan bryter ser ut: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /14775.gif Det er del nummer 8. Den virka helt fint for to dager siden. Da jeg skulle starte opp bilen dagen etter at den virka, virka ingen av knappene! Jeg prøvde å dytte litt på den og da lyste noen av knappene i et sekund, men jeg får de ikke til å lyste (virke) konstant. For meg virker det som om det er dårlig kontakt bak i der? Er det kurant å skru opp dette å se? Jeg har litt ti tommeltotter nemlig... Skal sies at jeg også hadde litt problemer noen uker før dette skjedde med at CD spilleren plutselig slo seg av etter noen minutter. Har vært dårlig kontakt der en gang, og da tok jeg spilleren og fant ut at det var litt irring som gjorde at det var dårlig kontakt. Hvis jeg "trykker" på siden eller på selve spilleren kan jeg få den til å slå seg av så mye tyder på at det kan være det som er problemet med den andre bryteren. At det er irring på bryteren? Vil det være dødfødt å bytte bryteren? Ser at GS bildeler selger delen for rundt 350 kr brukt så er kanskje verdt et forsøk? Noen som har vært borti dette før? Robert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå