Pål`ern Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 Hei noen som kan gi noen tips, har en 92modell 325. når jeg kjører og kommer opp mellom 3 og 4000rpm, så begyner den og dra dårligere og lagger en lyd som høres ut som om han ikke tenner på alle sylinderne, mens andre ganger kan den gå helt fint, noen som har et forslag...?
marius-82 Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 utfør en diagnose test på bilen, jeg har samme problem som deg men ikke noen lyder. Kun dårlig drag. Skal på GS og bytte hjerne. Se om det blir bedre, jeg hadde lite pulser på dysene.
Julianv Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 Sjekk etter våte plugger. Var det på min iallefall O-ringene som hører med til toppdekselpakningsett var helt gåene på min, og den tenner nå bare på 5. Rengør oppi der, bytt hetter (sjekk gjerne også dårlig gnist på coiler) og sjekk pakningene for lekkasje Var ca en cl eller to oppi hvert plugghull på min, men den fyrte på alle fordi om Helt til jeg byttet plugger og da kom det olje på de nye Iallefall et tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå