Gjest Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 har en 520 e34 også er den så stygg i taket og lurte derfor på om noen her inne har noen erfaringer med og skifte taktrekk. vilke type trekk burde eg bruke og kas lim og sånn? takker for svar
Breitling Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 Har sett noen som har brukt kunstig lær/vinyl med bra resultat. Bruk varmepistol for å å få nok strekk der det trengs, samt spraylim, så er du i mål
Gjest Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 vet noen om noen nettsider der eg kan bestille eventuelt se bilder og pris?
Breitling Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 www.biltema.no, www.installbay.no, www.ljudia.no Kjapt googlesøk så finner du mere info og priser på dette OBS! Ser på andre forum at noen har brukt "Skai", men at dette kan være vanskelig å forme skikkelig. Ser at kunstlær blir mest brukt
Brian Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Trekte om alle dørpanelene på min E36 i fjord. Installbay anbefales, da de har bra utvalg og skikkelige produkter. Jeg brukte en form for sort vinyl, ser bedre ut enn det orginale som er der (Skai), og er lettere å forme og legge på panelene.
Kai-P. Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Et annet alternativ er å bytte ut hele taktrekket med f.eks et sort fra M5, har sett dette til salgs hos Koed, komplett med A-, B- og C-stolpedeksler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå