bmw_740_e38 Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Da har jeg fått problemer med instrumentet i bilen. Ute og kjørte idag og plutselig så kuttet speedometeret å fungere, forbruksnåla sluttet å fungere, tank måleren går litt frem og til bake og ABS og antispinn lampa lyser. Noen ganger kommer speedometeret tilbake men ABS og Antispinn lampa fortsetter å lyse konstant og så kan speedometeret kutte ut igjen. Så har kun turteller og vanntemp som virker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_740_e38 Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Trolig feil. venstre abs føler bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Var det første jeg tenkte også, men det forklarer ikke tankmåleren... Men du får svaret med en diagnose... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_740_e38 Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 takk, skal undersøke imorgen da jeg skal ta en diagnose sjekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Dårlig dynamo.? Mål ladespenningen på batteriet, skal ligge på ca 14,4v Vet at dette har gitt lignende symptomer.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 eller så har du en volt måler i speedometeret. men den virker kanskje ikke den heller. her er hvordan du åpner volt måleren. http://www.meeknet.co.uk/E38/OBC_Unlock.htm test 9 er volt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_740_e38 Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 takk, da skal jeg ut å søke litt. håper bare det ikke noe som er alt for dyrt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå