Gå til innhold

Bmw professional radio, 2005 mod. Trenger hjelp!


Anbefalte innlegg

I dag tok jeg av minuspolen på min 2005 bmw 118 D.

Skulle koble en liten basskasse på en monoblokk.

kjøpte en omformer fra Torshovd, som skulle gjøre høysignal om til lavsignal, høytalerkabler til phonokabler.

Koble da styrestrøm på lysbryteren, jording rett på minus på batteriet, og + rett på plusspol, men selvsagt med en sikring.

Signal tok jeg fra høyre høytaler bak, gjennom denne omformeren og rett inn i phonoinngangene på forsterkeren. Satte på lyset og forsterkeren gikk på. Ingen sikringer hadde gått og virket å være i orden, ny basskasse, ny forsterker alt nytt! Men ingen lyd i basseren...,

Når jeg satte på igjen spilleren fikk jeg også se at lista over sanger ikke kom opp, jeg kunne velge sanger nedover og bla i lister, men det stod ingen titler eller

info før jeg valgte sangen. Hvis, jeg trykte på sangen og knappen TITTLE da, så kom all info opp..

Noen som kan hjelpe meg????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag byttet jeg styrestrømmen, da gikk forsterkeren på og cd spilleren ble i orden, men jeg fikk kun mellomtone og diskant i subben.

hadde jo en kenwood monoblock, byttet til en 2 kanals cube forsterker på 2x100w, da fikk jeg bass i elementet men da jeg skrudde opp lyden slå forsterkeren seg av...

:?::?:

Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...