Gå til innhold

eletrisk feil e34

rofferen
 Share

Anbefalte innlegg

på min 525i av 92 årgang så har plutselig vinduer,takluke og sentrallås kuttet ut...jeg har prøvd og byttet disse modulene under baksete,sjekket sikringer samt skjøtet noen kabler rundt hegsle på bagasjelokk og uten hell:( hører ett lite klikk i boksene under sete nå tenningen er på og jeg trykker på enten vindusknappen eller luke knappen.men kun ett klikk altså,jeg må skru av og på tenningen igjen hvis det skal klikke på nytt der...noen som har noen tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Hei, bekalger å stjele tråden, har samme problemet på min 88 525, der har sentrallåsen komet og gått litt og nå funker den ikke.

Er det normalt at "låsepinnene" sitter helt fast på alle dørene så det er umulig å åpne dem fra innsiden? Førerdøren klarer jeg å åpne ved å lirke med nøkkelen samtidig som jeg løfter håndtaket, mens passasjerdøren må jeg rulle ned vinduet og dra i låsepinnen mens jeg lirker med nøkkelen gjerne i kombinasjon med håndtaket.

Bakdørene er umulige å få åpnet.

Kan det være denne kabelskjøtenn som er nevnt over her?

Er det bare å rense den? elektro spray? 226?

Er takknemlig for alle svar

Mvh Roy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fortsatt ikke funnet ut noenting på bilen jeg heller...har tatt ut alle tepper nå og sjekket kabler,men ingen feil funnet...når tenningen står på så klikker det en gang i boksen under setet,også er det stille etterpå...skrur jeg av og på tenningen igjen,så klikker det en gang til...noen som kan hjelpe meg med dette problemet tru?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fortsatt ikke funnet ut noenting på bilen jeg heller...har tatt ut alle tepper nå og sjekket kabler,men ingen feil funnet...når tenningen står på så klikker det en gang i boksen under setet,også er det stille etterpå...skrur jeg av og på tenningen igjen,så klikker det en gang til...noen som kan hjelpe meg med dette problemet tru?

Bytt komfotrtrelèet ditt så er problemet løst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...