Rotty Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 M20B25(E) Delvis montert.. Topp: Portet av Autotrim Tr.H Alt i alt ca med arb + div - 10000+ Nye Race styringer Nye Shriks Sports ventiler - M20 ventilfjäderkit steg 3 -PPF - 3600sek Nye orginale ventiløftere - nye møtriker og ellers alt nytt av bolter etc - Justerbart Kamdrev -PPF - Nye oljerør + rør til ventiler Er sveiset kjølekanaler for mere boost-planet etter sveising Nye 990cc Presison dyser lavohm - 4500sek PPF FuelRail Blå anodisert - 1500sek orginalt innsug Renset lakkert svart Nytt PPF greinrør med t4 flens - 6500sek Ny Turbo Garret gt 4088 - 12000sek Turbovärmeskydd T3-T4 - 1800sek Rørpakke fra A-Dekk ikke intercooler - Magasonic poppoff (Stor dobble trakter) PPF 60mm wastegate - 5495sek NY Bredbandslambda LC-1 fra DIYauto har ett stort spjeldus med for custom Innsug- Acufab - 3-4000 Mangler kun kam da dette ikke enda er bestemt BLOKK: Borret 0.5 Diesel veiv fra 524td - Nye Smidde råder,kommer fra PPF - Nye Smidde CP Pistions med alt nytt av ringer etc -12000 Underspyling av stempler, dyser åpner på 1.0b Diesel oljepumpa M20 stödgördelkit (ARP) PPF - Pyramideringet - Har ringene - Modifisert topp pakning tilpasset Pyrm ringene - Ny Knocksensor montert (custom) veiv kontrolmålt og polert Clutchplata + reimhjul balansert sammen med veiva Ny Sachs Sports clutch 4platers + forsterka trykkplate - Nye deksler rundt om + alle bolter nye orginale,nytt oljerør, ny målepinne Forsterka rådelager,mulig disse må byttes da rådene klemmer litt i endene 2stk nye Bosch 984 pumper - 3600sek Blå anodisert AN8>AN10 Y-kors - 750sek Sports bensinfilet rød anodisert nytt Aeromotive - 1200sek Rør til wg Dette er det jeg kommer på i farta. selges Helst komplett men kan selge dette løst: -innsug org med spjeldus,lakkert og strøkent : 1000 -Dyser :3200 -FuelRail :1250 -Spjeldhus :2000 -MDS Coilene -LC 1 Bredbandslambda . :Bud -Rørpakken: bud -Dynamo 500 -orginal toppakning 325 gøtse: 450 -984 Bensinpumpene + filter : bud Trenger ikke selge men det ser ut til at det blir nok noen år til dette hadde kommet nedi noe prosjekt. Alt er der minus datasprut, sikkert noe jeg har glemt også. Motor kommer fra ppf sverige. Ring 96822220 eller reply her. er ikke online så ofte men svarer når jeg kan. Prisantydning har jeg ikke gjort meg noen forhåpninger om da jeg aldrig vil få igjen det jeg har lagt ut til nå. men skambud trenger dere ikke poste. Kan være intressert i bil + penger.. Er det intresse veit du oxo va dette koster. Bud intil vidre. Skal sette opp et overslag på hva dette har kostet litt seinere. Kommer flere bilder
Rotty Skrevet November 22, 2009 Forfatter Skrevet November 22, 2009 Oppdatert med litt mere deler som ble glemt i fart + litt priser.
E30_Dale Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 OyOyOy, dette var gromt! Lykke til med salg, free bump
winchester Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Skulle kjøpt denne, men har ikke penger til det! Du får ha lykke til med salg av denne grombassen!
Rotty Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 Oppdatert med noe av det jeg kan selge løst
16vTURBO Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Pris på dyser?? gjerne på Pm da det er sjeldent jeg sjekket forumet.
tmp Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 FInt bygge det der. Kan bare gi ett lite hint om pris, da jeg selv har solgt ganske likt sett selv. Fikk 43000,- for det. Den da med kam..
Rotty Skrevet November 29, 2009 Forfatter Skrevet November 29, 2009 Pris på dyser?? gjerne på Pm da det er sjeldent jeg sjekket forumet. Bare komme med bud det.står nypris der oppe en plass. FInt bygge det der. Kan bare gi ett lite hint om pris, da jeg selv har solgt ganske likt sett selv. Fikk 43000,- for det. Den da med kam.. Takker Du kommer ikke langt med 43k om du skal bygge alt dette fra bunnen selv, Bare toppen er 35k+
tmp Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 det er så sant. Men, av en eller annen grunn, tror folk at de bygger billigere selv. Ganske enkelt regnestrykke. Hadde jeg ikke allerede hatt en slik enn, sku jeg kjøpt ditt på flekken..
Rotty Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 Oppdater med litt ca priser jeg vil ha igjen for det som selges løst, er lov komme med bud oxo:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå